Rekomendacje produktowe - jak, gdzie i kiedy z nich korzystać?

Na co dzień często podpatrujemy zachowania i wybory zakupowe innych, w ten sposób znajdując inspirację do własnych zakupów. Podoba nam się czyjaś torebka lub buty i zaczynamy szukać, gdzie można kupić coś podobnego. Podobne zachowania kierują nami podczas zakupów online....
Opisy produktów – jak sprawić, by sprzedawały i dobrze się czytały?
Dobry opis produktu powinien być unikalny, wyczerpujący, zachęcający do zakupu, mówiący o danym towarze wszystko to, co potencjalny kupujący chciałby wiedzieć i to najlepiej w nie więcej niż 500 znakach. Niemożliwe? A jednak, da się to zrobić! Wystarczy trzymać się kilku...
Jak pozyskać ruch do sklepu internetowego?
Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o zwiększeniu sprzedaży i pozyskaniu wartościowego ruchu. Chcąc to osiągnąć może sięgnąć po takie działania jak optymalizacja strony, pozycjonowanie SEO, pozycjonowanie Google, remarketing czy reklamę w mediach społecznościowyc...
Lojalność konsumentów, czyli jak sprawić, by klienci do nas wracali?
Chociaż specjaliści od marketingu mają rozmaite pomysły na zwiększenie sprzedaży, to większość z nich niczym mantrę powtarza to, że pozyskanie nowego klienta jest o wiele droższe od utrzymania obecnego. Warto też wiedzieć, że 20% lojalnych klientów może generować aż 80% ...
Magia rabatów i promocji – jak i kiedy je stosować, żeby działały?
Dać rabat, nie stracić na tym i zwiększyć sprzedaż – oto krótki przepis na sukces w e-commerce! Wszelkiego rodzaju zniżki, to świetne narzędzie marketingowe pod warunkiem, że będziemy używać ich „z głową”. Rabatowanie każdemu i bez okazji, skupienie się na klientach „jed...
Silnik rekomendacji w praktyce

Silnik rekomendacji jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych, wykorzystywanych w e-commerce. Jego głównym zadaniem jest inspirowanie do zakupów. Zobacz przykłady zastosowania tego narzędzia w praktyce oraz efekty, które można osiągnąć.
Rekomendacje produktowe - jak, gdzie i kiedy z nich korzystać?

Na co dzień często podpatrujemy zachowania i wybory zakupowe innych, w ten sposób znajdując inspirację do własnych zakupów. Podoba nam się czyjaś torebka lub buty i zaczynamy szukać, gdzie można kupić coś podobnego. Podobne zachowania kierują nami podczas zakupów online....
Opisy produktów – jak sprawić, by sprzedawały i dobrze się czytały?
Dobry opis produktu powinien być unikalny, wyczerpujący, zachęcający do zakupu, mówiący o danym towarze wszystko to, co potencjalny kupujący chciałby wiedzieć i to najlepiej w nie więcej niż 500 znakach. Niemożliwe? A jednak, da się to zrobić! Wystarczy trzymać się kilku...
Jak pozyskać ruch do sklepu internetowego?
Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o zwiększeniu sprzedaży i pozyskaniu wartościowego ruchu. Chcąc to osiągnąć może sięgnąć po takie działania jak optymalizacja strony, pozycjonowanie SEO, pozycjonowanie Google, remarketing czy reklamę w mediach społecznościowyc...
Lojalność konsumentów, czyli jak sprawić, by klienci do nas wracali?
Chociaż specjaliści od marketingu mają rozmaite pomysły na zwiększenie sprzedaży, to większość z nich niczym mantrę powtarza to, że pozyskanie nowego klienta jest o wiele droższe od utrzymania obecnego. Warto też wiedzieć, że 20% lojalnych klientów może generować aż 80% ...
Magia rabatów i promocji – jak i kiedy je stosować, żeby działały?
Dać rabat, nie stracić na tym i zwiększyć sprzedaż – oto krótki przepis na sukces w e-commerce! Wszelkiego rodzaju zniżki, to świetne narzędzie marketingowe pod warunkiem, że będziemy używać ich „z głową”. Rabatowanie każdemu i bez okazji, skupienie się na klientach „jed...
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.